Thursday, April 10, 2008

Entry ke-100

Dah entry ke-100 dah yer. Bila aku bangun pagi, tetiba teringat lagu ni:

Cintaku Tertinggal Di Malaysia

Tak pernah kusangka
Jauh dari kamu
Membuat aku menderita
Sejak pertama bertemu denganmu
Di negaramu yang indah

Aku di sini mengenang kamu
Meski aku tak lagi sendiri
Ku mulai fikir tuk tinggalkan
Kekasihku di Jakarta

Duhai kekasihku
Cintaku tertinggal di Malaysia
Haruskah ku kembali untuk bersamamu
Duhai kekasihku
Haruskah kutinggalkan semuanya yang ku miliki
Untuk hidup bersamamu

Mungkinkah kamu cinta terakhirku
Mungkinkah kamu cinta matiku
Ku mulai berfikir untuk tinggalkan
Kekasihku di Jakarta

Untuk kuserahkan hidupku
Untuk kuserahkan matiku

Berilah aku satu
Keyakinan untuk..
Kekuatan untuk..
Kesungguhan untuk..
Bisa tinggalkan semua untukmu..



Boleh ke tertinggal kat negara lain?

2 comments:

Anonymous said...

jawapannya - tak boleh kalau berada kat negara tu kurang dari seminggu!!

sf

sam said...

oh mcm tu eh? cemane kalau cinta pandang pertama? kuang kuang kuang...