Tuesday, April 8, 2008

Alkisah LRT 3

Jam dah menunjukkan 8.00 pg. Aku baru je terlepas the previous tren. Nampaknya aku akan lambat sampai ofis lagik la ni. Nevermind, hopefully lps ni tren kosong. Tapi barisan manusia makin panjang, sepanjang barisan org beratur kat ATM bila gaji masuk. Apparently mmg tren kosong yg dtg. Dan as expected, org² yg dr belakang terus meluru ke dpn, mcm nak rebut makanan free, termasuk la aku hahaha. Tetiba ade plak suara sumbang berbunyik “oit, sabar² laa…”. Sure mamat tu bengang sbb dia yg beratur lame kat situ tapi org dr blkg yg berebut masuk dulu. Takpe bang, saya paham perasaan abang, tapi saya tak selalu buat mcm ni, jgn marah saya. Abg gi marah shareholders yg mmg all the time pun potong queue tu ha…

So of cos aku dpt masuk tren tu sbb aku dah berebut. Tapi tren tanak gerak. Then ade announcement “Tren akan berhenti lebih lama atas kerosakan teknikal”. Hampeh…

2 comments:

ieka said...

lamanya tak jumpa ko kat lrt dah kan..

sam said...

haah la ika...samade ko yg awal atau aku yg lambat. tapi aku lambat kot, hari2 sampai ofis kol 9 :P