Wednesday, October 24, 2007

Di sebalik mimpi

Mase nak ujung² puasa haritu, aku ade mimpi kena cabut gigi. sakit gillerrr!! Tak la terasa pun sbb dlm mimpi hehehe. Bila gigi tu tercabut, ya Allah, panjangnye akar, ade la agak² 5 cm, nak menangis gak aaa huhuhu. Ala, tapi tu mimpi, anything can happen :P Tapi aku cuak gak la sbb before puasa, during my last visit to dentist, mmg dentist tu kate ade gigi yg kena cabut. Dah la position gigi yg tercabut dlm mimpi tu same mcm gigi yg sepatutnya kena cabut tu huhuhu. Dan ntah cemane, hati aku tergerak nak tanye ape maksud mimpi tu, so akupun tanye kat 2 org member ni. jawapan yg aku dpt sgt la mengejutkan!! Both of them kate, mimpi cabut gigi maksudnya akan ade org yg pegi meninggalkan kita. One of them said, biasenye org yg dekat dgn kita. Another one said, it make a difference whether gigi atas atau gigi bawah sbb it tells whether sebelah mak atau bapak. Scary…seriously, it creeps me out. The only good thing is, bila both of them kate, tu cuma mainan tido dan kalau mimpi tu dah nak dekat subuh or towards the end of night, tu cuma usikan sang syaitan…dan alhamdulillah, setakat ni belum sape² pegi meninggalkan aku…ke ade aa? Hmmm…

No comments: