Tuesday, October 23, 2007

Baru ku tahu

Semlm aku baru tau yg mak one of the boss here (not my boss) was pelakon zaman P. Ramlee dulu. Tak sangka plak. Aniza kate dia dah penah bgtau dulu yg mak Sandra tu pelakon, tapi aku yg lupe kot. Semlm aku dpt dgr dr mulut dia sendiri, dia kate mak dia mmg good friend of P. Ramlee and Saloma. Dia kenal anak² diorg, yg mane anak betul, yg mane anak angkat, dia citer psl kisah cinta P. Ramlee dan Norizan, cemane Saloma potong line Mariani nak dptkan P. Ramlee. Dan dia kate dia selalu gak ikut mak dia jumpa P. Ramlee and Saloma, penah naik keter sport sama². Menarik plak dgr citer dia…mcm nenek yg bercerita hikayat kat cucu kehkehkeh. Btw, nama mak dia is Rahimah Alias. Maybe korg tak kenal yg mane satu, tapi kalau korg tau citer Labu Labi, mak dia yg jadik bini Haji Bakhil. Mak dia penah gak berlakon dlm Antara Dua Darjat, Ibu Mertuaku, ape ntah lagi dia ckp semlm…lupa plak. so lps ni kalau tgk citer Labu Labi, bleh la aku camkan "oh...yg tu la Mrs. Poldermann" hehehe

3 comments:

aniza said...

penat aku cite dolo² dia leh wat xtau je. dulukan aku teman sekatil dia. maka byk laa citer kan.

ker ko yg dah makin tua sam. byk² kan lah makan kismis :P

++ hainey ++ said...

hahahah...glemmm you!!~ anyway handsome la sam gamba kat profile tuu...i loooiiikkkeee!!~ keke

sam said...

hehehe sori la aniza, lupa laa...tapi sbb semlm dgr dia bercerita sendiri, so aku khusyuk mendgr. tu la, dah tua kot, nak kena makan kismis lps ni huhuhu.

And haini, thanx for the compliment!! tu gambar kat medan, and credit to the photographer as well, reena beena ;)