Thursday, August 10, 2006

Jeli oh Jeli

Guys, believe it or not, aku skang tgh buat entry dr Jeli, Kelantan! haaa...jgn ingat Jeli takde Internet. PC ni Windows XP lagik woo...lagik canggih dan lagik laju drpd PC aku kat ofis, siot btul hahaha. but Jeli is secluded or 'barren' as Rodek described it to me. and yeah, he's sitting next to me, not updating his blog, tapi dia bace entry sendiri. katanya "dah lame aa aku tak bace entry sendiri" :P

Aku baru sampai pagi tadi kol 11 dan kena dok sini sampai hari Sabtu...adusss, ape yg aku bleh buat kat sini aaa...yg company aku ni pon gi ambik sekolah angkat kat Jeli ni apehal...dah la KB ke Jeli makan sampai 2 jam perjalanan erksss

Anyway, Jeli is tenang and green. Langit pon cerah je, takde aa polluted mcm kat KL nuh. Cuma tahap kepanasan kat sini bleh la sampai 40 degrees hukhukhuk...bagus gak, bile lagik nak berpeluh kan? nak tunggu aku pegi gym? kevin zahri ade jawapannya! hahaha

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work » » »