Wednesday, July 26, 2006

"Little India"

semalam aku dan halim pegi travel agent kat masjid india. ofis diorg kat Selangor Mansion, which is first time aku dgr such place. kitorg pegi tu sbb nak gauge more info abt India, hehehe...yer, we plan to go to India, join mafus yg mmg ade kat sane for some work assignment. bila sampai kat Selangor Mansion tu, mmg la tempat tu is like "a sneek preview" of India. the people, the conversation, the surrounding, tulisan² kat situ sumenye memberi preview of what we will see :P tapi travel agent tu helpful la. dia suggest macam². hopefully trip ni menjadi ;)

6 comments:

m said...

aaa...takde rezeki aku nak join korang...hari tuh sampai dah termimpi2 nak go india...bila sampai KLIA baru ingat passport tak renew lagi...

terus terbangun dari mimpi yang enak...

y@tipruzz said...

jelesnyer ngan korang :(

kem slm kat mafus bila sampai sana. Jgn lupa bwk chi kit tek aun!

araamy said...

india... ape yg best ek kat sane? betul cakap yati.. bawak pil sakit perut spare...

SF said...

aku baru baca post ni.. yer mmg betul... 5th day aku kat sini, sakit perut yg amat memulas2... nasib baik colleague from australia bawak chi kit teck aun... apparently housemate dia (malaysian) yg bagi "you will need this" katanya... irony betul.. from a malaysian to another malaysian thru an australian+indonesian

sam said...

hohoho munir, takpe la...maybe next time, next trip ;) yati & rahimi, mafus mmg dah pesan bwk pil sakit perut. sedangkan mafus yg biase makan benda² exotic pon bleh sakit perut, ape lagik aku hahaha...rahimi, kat india ade taj mahal, salah satu benda ajaib dunia aaa...bile lagik nak pegi :)

ieka said...

laaa bestnyer..nak ikut boleh?:P