Monday, January 7, 2008

1st weekend 2008

Weekend ni 1st weekend for 2008 dan aku rasa sgt 'produktif'. Sabtu pagi aku bangun kol 9.30 pg, bfast, pegi kedai beli paper, tgk tv, ard kol 11 pg aku tido balik. Kol 12.30 tgh aku bangun, mandi, tgk tv pastu lunch. Lps dah makan, terasa ngantuk, aku pun tido. Aku bangun kol 5.30 ptg hujan lebat gile. Astro pun takleh tgk, so aku online sambil minum petang ops sori, makan petang. Sedapnya murtabak, roti john, apam balik yum yum. Aku create facebook (menyahut seruan mafus haha), godek sane sini sket, pastu sambung tgk tv. Ard kol 11 mlm, makan malam, then tgk DVD ‘300’.

Ahad pulak, bangun lebih kurang sama, 9.30 pg. Bfast, pegi kedai beli paper, tgk tv. Banyak citer best wo….David Blaine, Amazing Race, CSI, CSI:NY, CSI:Miami, berderet² sume aku layan huhuhu. Sambil tgk tv, sambil makan. Dah abis layan tv dan aku pun dah kenyang, apa lagik, tido aa. Tu pun terganggu sbb ade org call ard 4.10 ptg, aku jawab dlm mamai²…bro, hopefully aku tak merepek mase aku ckp dgn ko huhuhu. Aku bangun ard 5.30 ptg, bace paper sambil tgk tv. Pastu ade plak member ajak gi makan ard 8.30 mlm, dan of cos aku pegi. Lepak sampai kol 10.30 mlm, balik umah makan nasik lagi. Sambung lagi tgk tv, Musang Berjanggut, The Apprentice. Kol 1.30 pagi baru aku tido. Esok keja.

What a weekend…teringat sorg member aku ckp mase mlm tahun baru haritu “new year’s eve satgi I nak dok depan tv sambil makan fretuccini alfredo, it’s the road to fatdom” hohoho

No comments: