Thursday, October 18, 2007

Back online...and life has changed!

Assalamualaikum...my dear online diary...lamanye aku tak update ko kan? dah nak masuk 3 bulan, isk isk isk. mcm2 alasan, sebok keja (plus kat ofis ade spy), taktau apa nak tulis, tak teringat nak update, mcm2 lagik la...tapi itu sume hanya alasan semata2 kan? so, cakap pon tak guna...

Mlm ni, aku tgh boring, mata pon blum ngantuk hence aku luangkan sikit masa nak update. tapi takde la panjang, just to get the ball rolling again. hari ni (i mean pagi ni) dah hari khamis, dah masuk raya ke-6. Alhamdulillah, tahun ni dipanjangkan umur utk aku berpuasa dan dapat beraya. Dan tahun ni, raya OK sket. tahun lepas, masih sedih dgn kehilangan seseorang. balik kampung pon tak...tapi tahun ni, kitorg balik kampung jugak, wpon sekejap. Hari isnin raya ke-3, my family were back in KL. ada la pegi ziarah sedara mara sket kat Melaka nuh.

Kat KL, suasana masih sunyi, ramai warga kota masih berada di kampung masing2. member2 pon takde...aku plak cuti seminggu sampai 22hb, cuti banyak beb. so dok la aku melanguk kat umah. tgk tv, makan, tido, takpon baca buku...makan dah le asik2 ketupat, rendang...lotih den. nasib baik hari selasa, mak aku buat udang masak lemak yum yum...sedapnyer!! lari sket dr rendang dan ketupat heheheh. citer2 kat tv pon bleh la...jadik peneman di kala boring. paling tak pon, layan je kartun yg anak2 buah aku tgk...ultraman pon jadik!

Anyway, since the last 3 months (last time aku update), mcm2 dah jadik dlm hidup aku. sampaikan ade one point, aku terpikir "cepatnya benda berubah, dpt ke aku handle sume ni?". baik personal, mahupon keja. the company changed (God knows for better or worse), uncertainties arise, possibilities emerge, potentials being discovered, hope hampered; habit changes, perception proven, dreams become reality, situation explained; new acquaintances met, relationships flourish, relationships broken but some were mended, while some...remains unexplained. Never know what will happen and how it will end. And, I fee like I have lost something, but then again, I don't know what I've lost. so, will it be ever found?

(haaa...kan dah cakap omputih...don't make me speak english huhuhu)

No comments: