Monday, July 16, 2007

Refresher

Mak aih...lama gile aku tak update blog! dah 3 bulan rupanye, astaghfirullah! sure pembaca2 setia (ada ke? hahaha) bengang gile. sori le beb, dulu server kompeni ni block byk benda termasuk la yg berunsurkan chatting e.g. friendster, dah langsung takleh masuk. YM lagi la dah lama takleh masuk. nak harapkan meebo, ikut nasib...so since those days yg aku mula takde semangat nak update blog.

Anyway, harini terase nak jengah balik blog aku yg dah bersawang ni sbb bos dah balik dan aku plak blum nak balik. so sementara takde benda nak buat (ye ke takde benda?? :P) aku pun bukak blog. punye la lama, password pun salah!! huhuhuh...mmg nak kena refresh balik memory huhuhu

OK, enuff for now. aku tgh nak carik idea nak update blog ni. just wait n see! chiow!

1 comment:

m said...

UPDATE LA!!!!!!!!!!!!

cam hainey kata "sikit2 pun takpe.."