Tuesday, November 14, 2006

Open House yg penuh glamer

Semalam dah kol 4.30 ptg, tetiba secretary bos aku panggil "sam, ikut bos pegi TV3 now" hah? ape ni...nakgi TV3 buatpe? kalau bos aku nak masuk tv, biar le dia. aku tak nak masuk tv dgn dia...of all the people in Malaysia!! huhuhu. "no, open house TV3" aiks? aku tak dijemput, bleh ke pegi...tak malu sungguh. "just go la, now now, quick!" ye laa...dah mmg perangai bos aku i want it now, i want this thing last week, this thing is very urgent, sampaikan nakgi open house pon urgent. huhuhuh. spoil btul, aku ingatkan harini nak balik awal sbb manager takde, tetiba GM plak drag pegi open house, siot!

so aku pun pegi la dgn GM aku dan tangachi dia. sampai kat TV3, ramainye org...isk isk. diorg buat kat perkarangan sri pentas tu, ade la few khemah dan ade stage. dan as expected, sume org pon pakai lawa², glamer², tapi aku ni pakai baju keja, dah la semalam kebetulan aku pakai kaler putih, mcm budak sekolah plak...aaaa malu malu. org lain sume bergaya, usherette yg pompuan pakai kebaya nyonya jarang dgn kain batik lagik, mcm stewardess plak. personaliti² TV3 pon ramai. artis² jemputan ade la few of them...among yg ade buat performance semlm were Nikki, Ning Baizura, Hazami, Daniel MI, Ruffedge. Tapi Daniel tu hampeh aaa suara dia tak sedap siot! Bos² Media Prima pon ade Abdul Rahman Ahmad, Dato' Farid Ridzuan, Amrin Awaluddin, tapi yg paling cool is Izham Omar. Aku sempat aa salam dgn dia, sempoi giler, pakai baju melayu grey dan samping selimpang kat bahu. dia kate "uish...harini mmg ramai gile org, tak sempat nak melayan. ntah sape² saya pon tak kenal." Cool dude! hahaha

Selebriti yg lain yg sempat aku nampak Norman Hakim & Abby Abadi, Que Haidar, Ahmad Idham, Azmeer, Yusof Haslam, Ally Iskandar, Senario, Adiel Ghafar, Farah Fauzana, Jehan Miskin dan Jue (Jue lawa gillerrr!!), Jaclyn Victor (tgh tunggu turn menyanyi kot) dan ade la ntah sesape lagik. akupon konfius, sume pon melawa, bermake-up giler² tapi tatau aaa diorg selebriti ke tak hahaha

makanan not bad aaa...briani gam, kambing panggang, sate, kuey tiow kerang (masak on the spot), ABC, kuih-muih, teh tarik and few others. tapi aku tak lame kat situ sbb ujan dah nak turun. bos aku kan takleh kena ujan...takut rambut rosak agaknye :P

2 comments:

aniza said...

ntah nape tetiba kak yam ajak aku smlm. mesti adik dia bgtau dia "kak yam, aniza sure nak ikut u sbb dia suka dunia² hiburan nih".

tp aku terpaksa decline since aku posa. huhu. kalau tak dapat beramah mesra ngan artis² tempatan :P

Anonymous said...

kau nih... gi makan pun complaint! apa laa