Monday, June 12, 2006

Reel Review II

Few days back, aku gi tengok movie The Omen. Citer ni actually a remake drpd tahun baper ntah, kalau tak silap 1970s punya movie. It's about a boy who is believed to be the son of Satan or whatever and he's trying to conquer human beings, which marks the Armageddon is coming. Dalam bahasa lain, kononnya anak setan dah lahir, so anak setan ni nak bermaharajalela kat dunia ni. Dia bunuh org2 yg sepatutnya supaya dia dpt berkuasa. Sape mati, takleh la bgtau sbb nanti tak saspen hehehe...in short, citer ni tak le creepy mane pon. My rating: C+

2 comments:

aniza said...

tak best arr citer nih. ingatkan ada jerit2. leh hilang tensen.
tapi mmg aku benci budak tuh. mmg anak setan.
pasnih nak tgk pirates of the caribbean & superman

Anonymous said...

citer yg lama nye lagi creepy.. tapi tatau la kan sbb masa aku tgk citer tuh aku budak kecik lagi.. tak silap aku kalo vers lama ada 2 lagi sequal lepas yg 1st one tuh..

aina