Tuesday, June 20, 2006

Entry dari seberang

Hey hey hey...jauhnya aku buat posting kali ni, dari seberang Tambak Johor sane nun! Aku skang ni ade kat Singapore, dtg utk CommunicAsia 2006. Dalam CommunicAsia ni ade la conference sessions, exhibitions, forums dan benda2 lain yg memboringkan huhuhu. Bendalah ni sampai jumaat, tapi keja aku sampai mlm ni je. Esok dah setel, bleh rileks! Punya la letih kaki, berjalan sane sini. Dah le Singapore Expo (the exhibition venue) tu besar nak mati...kat singapore ni plak sume org naik MRT dan jalan kaki je dalam bandar. so kitorg pon jalan kaki je la. Oh ye, aku bukan sorg2 kat sini...ade 4 org drpd ofis, aku, sorg assistant manager, sorg manager dan sorg general manager.

I found singapore is so well-planned. MRT system is linked together, jalan luas dan tak sesak, landscaping not bad dan rumah2 pon teratur. tak byk construction mcm msia. other things, sama je dgn msia! takde la bagus mane pon hahaha. dah le nak carik makanan halal susah, masjid pon susah! ish ish ish...nasib baik skang tgh mega sale!


Ok la, nak masuk balik dlm conference. see ya!

4 comments:

aniza said...

sam, ko lupa nak citer pasal sharing2 tuh :D

++ hainey ++ said...

fuhyoo!!~ dari seberang pon bley online...cayalahh!!~

Farra Da Smiley said...

bestnyer gi s'pore..aku lom penah gi lagi..nnti share le pics! ko blog gune 3G ker ?

Ummu Auni said...

singapore mmg susah cari tmpt makanan halal, tmpt solat. kita org kebulur kalau pergi jln sana